czwartek, 7 lutego 2013



Cześć . :)
Dziś nie szłam do szkoły z powodu wczorajszego wf,głowa mnie strasznie boli po przewrotach do przodu jakby mi ktoś patelnią w głowę uderzył,niestety zamiast nie robić tego na głowie to zrobiłam na głowie i przez twardy materac mnie głowa boli potem nie miałam co robić i zaczęłam się turlać po podłodze i jak usiadłam to mi się tak w głowie kręciło jakbym się czegoś naćpała. Tak czy siak coś czuje,że znowu będę przeziębiona bo już zaczęły mnie migdały boleć i mam katar.Wczoraj jak zasypiałam to jeszcze sobie sms pisałam,ale no jakoś mi się usnęło i rano obudziłam z telefonem pod ręką.Dowiedziałam się niedawno,że dostałam 2 z matmy...Ehh przynajmniej nie jedynka ..

Przeglądałam sobie zdjęcia i znalazłam jedno zdjęcie kiedy byłam na przejażdżce rowerowej z kolegami .

                                            
 


NiedÅ‚ugo bÄ™dÄ™ musiaÅ‚a skombinować sobie jakoÅ› lekcje,żeby potem przepisać..Jeszcze siÄ™ trzeba nauczyć na sprawdzian jutrzejszy z fizyki.Ojojoj . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz