czwartek, 7 marca 2013

Szybki dzień w szkole

Cześć .
Dziś bardzo szybko zleciał dzień w szkole. Nie było techniki,pani miało nie być 10 minut a nie było jej całą lekcje. Niemieckiego też nie było i była wolna lekcja.
Na wychowawczej pani kazała nam pisać jakiś rozpis planu na przyszłość czy coś w tym stylu. Ja pani powiedziałam,że nie planuje się nic bo i tak to nigdy nie wychodzi, każdy potwierdził moje zdanie a pani miała problemy,że niby nie każdemu :O. Po szkole szłam z przyjaciółką do papierniczego,a potem do niej.

Graliśmy w pytania, i chyba z 15 minut się śmiałam z byle czego. Około 16:20 poszłam na korepetycje i pani była zadowolona,że dostałam z poprawionej kartkówki 4.
Niestety dziś nie było tak fajnie i zrobiło się troszkę zimniej..

Jutro piątek! i 4 lekcje ahh !  










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz