wtorek, 2 kwietnia 2013

Nocka u przyjaciółki i odwiedziny u dziadków

Hej!
A więc dziś dzień minął niemal,że wspaniale. Nocowałam u Martyny, wczoraj świetnie spędziłyśmy razem czas. Po południu poszłyśmy się spotkać z kolegą, i trafiliśmy na jakiś pijanych ludzi co strasznie mnie rozbawiał ich śmiech i śpiewanie jakiś piosenek.Wczoraj pod wieczór weszłyśmy na chatrulette i robiłyśmy sobie troszkę żarty z ludzi, nie z każdym były żarty. Z niektórymi rozmawiałyśmy normalnie,pół godzinne myślenie co odpisać po angielsku :)) Około 23 oglądaliśmy film na laptopie, nawet nie pamiętam jego nazwy.
Dziś wstałyśmy około 11, czas szybko nam spłynął. O 14 przyjechali po mnie rodzice i pojechaliśmy do dziadków.
U dziadków spotkałam moje kuzynostwo,z którymi dawno się nie widziałam.
Zanim pojechaliśmy z tam tond zdarzyłam się trochę zanudzić..
W domu byłam dopiero około 17 i oglądałam film"Maska"




Niestety mam troszkę pecha,gdyż jestem chora :C
Dziś jest prima aprilis i udało mi się bardzo dużo osób nabrać.
Dałam się też nabrać, ale cóż. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz