piątek, 7 czerwca 2013

Dzień sportu

                                                                    Cześć !
      Dzisiaj rano poszłam wcześniej do szkoły,ponieważ miałam poprawić kwasy na chemii. Niestety jak weszłam do klasy się zdziwiłam, bo zostałam uświadomiona,że pani ma dyżur i muszę w czwartek rano przyjść to poprawić.  Pierwszą lekcje mieliśmy mieć z wychowawcami, ale mieliśmy z Panem Szatkowskim od angielskiego. Potem był ten cały dzień sportu.. różne konkursy, przeciągnie liny, no i sałatki, koktajle i kanapki :) . Sałatka grecka,którą robiłam ja Oskar i Oliwia wyszła znakomicie !
W przeciąganiu liny,też drużyna z klasy nieźle sobie poradziła . Ogólnie w całym konkursie zajęliśmy II miejsce na bodajże 6 klas . To jest coś.. Nie przed ostatnie ani nie czwarte ! Dzisiaj piąteczek,więc czas na odpoczynek. A w poniedziałek na trzy dni nad morze!



                              



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz