środa, 11 grudnia 2013

Calm Wednesday

Cześć .
Ahh ta środa.. jak zwykle szybko minęła . Pierwsza lekcja nie była za ciekawa, bo był test z matmy próbny . Niestety źle mi poszło, nawet nie zdąrzyłam zakodować wszystkiego, bo pani zabrała mi test .. Z polskiego był sprawdzian z Małego Księcia i wybrałam sobie temat o tym,że trzeba było opisać planety które odwiedzał Mały Książę opisać kto tam był , co ten ktoś robił i jakie wnioski wyciągnął z tego Mały Książę . Chyba rozpisałam się więcej niż zwykle : OO .
Na wf znów nie ćwiczyłam i żałuję, bym znów miałam okazję pograć w siatkę . Jednak nie siedziałam bezczynnie tylko puszczałam muzykę z telefonu przez głośnik :)
Po Skończonych lekcjach poszłam na dodatkową biologię napisać sprawdzian z genetyki,trochę się zdziwiłam, bo pani dała wydruk : O . Jakoś to napisałam i jutro dowiem się ile dostałam .
W sumie dzień jak dzień nic się takiego nie działo, po za tym,że zdobyłam kilka ocen .  W piątek kartkówka z fizyki i rano muszę iść pisać kartkówkę z chemii :C



                                Passenger - Let Her Go 


Maroon 5 - Love Somebody
https://www.youtube.com/watch?v=MU8B4XDI3Uw

                          



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz