środa, 1 stycznia 2014

2013/2014 Happy New Year !

Cześć wam wszystkim!
Wiem,że troszkę się spóźniłam, ale chciałabym życzyć wszystkim szczęśliwego nowego roku, aby był jak najlepszy!

Wczoraj chwilę przed 17 przyszedł Dawid i pomagał mi robić sałatkę grecką ( http://www.przepisy.pl/przepis/latwa-salatka-grecka#szukaj/łatwa sałatka/przepisy ) polecam ! :)
Potem dołączyła do nas Martyna z Oskarem . Dłuższy czas wygłupialiśmy się i śmialiśmy . Próbowałam wyciągnąć Martynę z mojej szafy, bo siedziała tam chyba z godzinę...Rzucaliśmy się poduszkami, kapciami i wszystkim co było pod ręką .
Oglądaliśmy film "To właśnie miłość " i oczywiście polecam .
I tak do północy przeleciał szybko czas . Chwilę przed północą wyszliśmy na dwór popatrzeć na fajerwerki,które też odpalałam ja . Poszliśmy na spacer po bielawach a później otworzyliśmy szampana Blisko 2 z Dawidem odprowadziłam Martynę i Oskara pod blok .
Będąc potem w domu z Dawidem umyliśmy się, pogadaliśmy chwilę i poszliśmy spać .


2 komentarze:

  1. Z tego co napisałaś, to musiało być fajnie :)
    Również, Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    może wspólna obserwacja?
    http://maartynaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;)
    Obserwujemy i liczymy na rewanż ;d
    Zapraszamy do nas : makeup-yourfriend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń