czwartek, 30 stycznia 2014

Too much work..

Ohh, za dużo tej nauki, sprawdzianów i w ogóle . Mój mózg się nastawił już na ferie ..
Przerabialiśmy na angielskim testy próbne i wypadły średnio . Na matematyce połowa lekcji zleciała na rozmawianiu o życiu z panią :3 . Sprawdzian powtórkowy z biologi nie poszedł mi tak źle, za to z artystycznych fatalnie . Pełno autorów malarzy itp ! :C
Na chemii mieliśmy lekcję doświadczalną . Uwielbiam takie bajery . Zazwyczaj robimy tylko jedno doświadczenie a dziś robiliśmy aż 3 : O :)
Oczywiście zawsze muszę sobie coś zrobić.. Tym razem coś przeskoczyło mi w mięśniach w prawej łydce :C  I tak sobie kuśtykam o ;))



3 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia. Fajnie że już będziesz mieć ferie mi się juz kończą niestety ;( zapraszam do mnie, myślę że ci się spodoba ;p + obserwuję już od dłuszego czasu liczę że też mnie zaobserwujesz ;p http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/01/i-love-my-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie doświadczenia na lekcjach, moja klasa niestety może tylko zobaczyć je na filmach ;/
    monomentume.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz;)
    pozdrawiam:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń