niedziela, 9 lutego 2014

A little cold

Cześć !
Ahh kolejny tydzień ferii już leci . Nie mogę pogodzić się z tym,że niedługo szkoła :(
Dzisiaj była piękna pogoda, i miałam okazje wykorzystać to idąc na biegi . Lecz postanowiłam sobie,że będę biegać co dwa dni . Jak na razie wyzwanie 2 dzień zaliczone :)
Po południu pojechałam z mamą do cioci rowerami . Myślałam,że zdechnę jak podjechałam pod górkę na najniższej przerzutce.. Ale nie ważne! Dojechać dojechałam, ale strasznie zmęczona :3
Wracając wieczorem z mamą do domu było  mi strasznie zimno . Niestety za lekko się ubrałam i zmarzłam :c
Przy okazji wielkie podziękowania dla Aleksandry za design bloga . Sama sobie nie radziłam z tym wszystkim, więc pomogła mi :) Jeszcze raz dziękuję!^^






1 komentarz:

  1. Zazdroszcze ferii. Ja mieszkam w Śląkim i już tydzień temu sie skończyły ;C

    obserwuje i zapraszam do mnie ;) http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń