niedziela, 23 lutego 2014

Match Sparta and ride a bike with Martyna

Hej .
Słoneczny a zarazem trochę zimny dzień . Jestem strasznie zmęczona po wczorajszym dniu .. Dziś koło 13 poszłam na mecz Sparty Oborniki z MKS Padwa Zamość .
. Wyszła po mnie przed halę Gosia i poszłyśmy zająć miejsca . Wszyscy z tego co widziałam grali bardzo zawzięcie, i przez to non stop ktoś miał karę .
Wczoraj Sparta zremisowała z Zamościem i dziś grali jeszcze raz . Tym razem Sparta wygrała 35 do 30 ! :) 
 Po meczu poszłam po Martynę . Wzięła rower i poszłyśmy do mnie a potem na rowery do Dąbrówki Leśnej na polankę :)  Potem przyszła do mnie na chwilę na herbatkę i pojechała do domu :)
Teraz próbuję się uczyć na niemiecki, bo jutro kartkówka :c




1 komentarz:

  1. Świetny blog ! ;)
    Zapraszamy do nas : http://www.makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń