piątek, 14 marca 2014

Funny time in school and start the weekend

Kolejny świetny dzień!Oby tak dalej :) Dzisiejszy dzień w szkole? Hmmm, bardzo fajny!
Po mimo to,że mam dużo zaległości jest ok . Rano poszłam przed lekcjami pisać chemię i będzie bardzo pozytywna ocenka! Również pisałam dziś fizykę zaległą i liczę na również pozytyw, oraz z zadania z angielskiego będzie pozytywna ocena ^^

W tytule jest zabawny czas w szkole.. Hm, już to wyjaśniam . A mianowicie na ostatniej 15 minutowej przerwie wszyscy siedzieliśmy na kocyku . I mieliśmy baniak z wodą,która oczywiście potem nie zbyła zbyt fajnie wykorzystana . Wszyscy zaczęli się polewać trochę wodą, i tak wyszło,że najbardziej ucierpiałam ja . Polałam trochę Piotra potem on mnie delikatnie, to się wkurzyłam i wylałam mu na bluzkę połowę wody z kubka, on mądry chłopak nalał sobie cały kubeczek i wylał mi na głowę i na bluzkę . Myślałam,że go zabiję ! Wkurzyłam się i goniłam go po boisku z całym baniakiem wody hahha ! Wylałam na niego! Ooo tak!
Potem przez całą lekcje próbowałam wysuszyć bluzkę, bo była calutka mokra i włosy też ;c Chłopacy nazywali mnie Miss mokrej bluzki hahaha :))

 
 
 

6 komentarzy:

  1. świetnie prowadzisz bloga :3
    zapraszam do mnie ! :) http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest super :) Jesteś bardzo ładna :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w klasie również popularne są "bitwy na wodę". Są zabawne, ale i kłopotliwe.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas to był wyjątek z tą wodą, niestety trochę wiało więc nie było to za bardzo na rękę :3

      Usuń
  4. U nas w szkole w łazience chłopcy rzucają dziewczyny mokrym papierom co nie jest zbyt fajne,a co do notki to świetna

    http://rosa137.blogspot.com/




    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje, pogoda była taka ładna już wiosna myślałam, a dziś u mnie deszczowo :( Ale koszuleczkę masz świetną!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Jeżeli chcesz możemy obserwować swoje blogi, buziaki Lissey :**

    OdpowiedzUsuń