niedziela, 2 marca 2014

Trening z Mel B

Właśnie skończyłam robić trening z Mel B . Dużo osób mi mówiło,że te treningi są bardziej skuteczniejsze niż trening z Chodakowską . Trwają krócej, ale są bardziej energiczne ćwiczenia i ćwiczenia są od razu jedno za drugim . Dłużej się je robi i są bardziej wymagające .
Słyszałam dużo opinii na temat tych treningów,że po tygodniu już widać małe zmiany!


ROZGRZEWKA 5 MIN

 10 MINUTOWY TRENING BRZUCHA

                                                      10 MINUTOWY TRENING POŚLADKÓW

10 komentarzy:

  1. ja zaczynam trening właśnie z Ewą i Mel na zmianę ! :)
    wytrwałości kochana no i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzisiaj zaczęłam ćwiczyć z Mel B i zobaczymy jak będzie :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zamiar jak wyzdrowieje zaczac Mel i Ewe na przemian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie muszę zrobić przerwę, bo mam zapalenie wezlow chlonnych -.-

      Usuń
  4. Zacznę ćwiczyć + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :) też chciałabym zacząć spróbować ćwiczyć;p
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak spodziewasz się jakichkolwiek zmian już po tygodniu, to raczej nie znajdziesz takiego programu treningowego który Ci to zagwarantuje (: pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyka czyni mistrza :) jeśli się nie spróbuje to się nie dowie :3

      Usuń
  7. Świetna notka :)
    Też wolę Mel B, jak dla mnie Chodakowska, to "dno" ;p

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń