piątek, 25 kwietnia 2014

Ostatni dzień egzaminów !

Hej :)Dziś już nadszedł ostatni dzień egzaminów. Przynajmniej mam to już z głowy uhh...
Dziś był test z angielskiego. Pisałam formę podstawową i rozszerzoną. Podstawowa była nawet prosta z kolei rozszerzona była tragiczna.. Jak dobrze,że liczy się tylko forma podstawowa :) Czuję,że nie za dobrze mi poszło z rozszerzonego angielskiego.
Temat e-mailu był dosyć dziwny " Napisz list do kolegi z USA, w którym napiszesz,że byłeś na wystawie fotografii, dlaczego tam byłeś, jakie zdjęcie ci się spodobało i opisz je oraz napisz jakie są twoje plany na przyszłość związane z fotografią"     WTF ?!?!?!? Jakoś sobie poradziłam chodź troszkę lałam wodę, ale nie poddałam się !
Obliczałam mniej więcej procenty spoglądając na odpowiedzi na stronie i mniej więcej z wszystkiego wyszło mi 70% :) Jak dla mnie jest to świetny wynik, bo na próbnych testach o wiele gorzej było ^^









2 komentarze:

  1. Mam nadzieję że egzamin dobrze ci poszedł . Śliczne zdjęcia http://ollisiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia :D i trzymam kciuki za egazmin :D Obserwuję i liczę na rewanż :) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/04/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń