sobota, 2 lutego 2013

Mile spędzony czas w sobotę :dd

Cześć .!
Dzisiaj zaczęłam dzień w sumie nie zbyt dobrze,gdyż musiałam wcześnie rano wstać na korepetycje z matematyki, niestety nie idzie mi z matematyką najlepiej, a raczej nie szło :) ale nie każdy musi mieć przecież 6 z matematyki. Po  korepetycjach poszłam do mojej kuzynki ,nie musiałam iść daleko, bo jej blok  jest blisko bloku mojej korepetytorki.Oczywiście jak  u niej jestem to zawsze z kogoś zlewamy,ale no cóż takie życie^^, później obejrzałyśmy sobie fajną komedię  romantyczną "Zakochani w Rzymie".Ogólnie nie przepadam za filmami romantycznymi,ale ten mi się wyjątkowo spodobał.Niestety nie obejrzałyśmy go do końca ,bo już musiałam do domu spadać.Z tego co zauważyłam, rano znowu zaczął padać śnieg, zrobiła się taka chlapa,że szkoda gadać. W sumie nie wiem co jeszcze napisać, ogólnie dzisiejszy dzień się udał:
).










Przeglądałam sobie jeszcze zdjęcia z wycieczek i tak pomyślałam,że wstawie chociaż dwa zdjęcia z Pragi:)





                                                             A tutaj macie ładnego Pawia.


                                                              Tutaj widok z Mostu Karola . ^^

                                         

1 komentarz:

  1. Hm początki początki, na razie chyba dobrze Ci idzie ;). Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń