środa, 20 lutego 2013

Świetny dzień!

Witam,i przepraszam jeszcze raz,ale mam masakryczne problemy z komputerem. W tej chwili jest w naprawie u odpowiedniego gościa,mam nadzieję,że naprawi raz a porządnie.. Od poniedziałku do dzis miałam rekolekcję. Tylko dziś szłam,bo był występ. W poniedziałek byłam u lekarza na badania na astmę. A wczoraj źle się czułam i zasłabłam.. Dziś od ósmej mieliśmy próby tz w sumie przygotowanie,potem zrobiliśmy 2 próby na sali gimnastycznej i było nawet ok. Potem szkoła zaczęła się schodzić i było przedstawienie. Pani musiała grać za jedną dziewczynę bo chyba zachorowała. W każdym razie miało wyjść poważnie,ale każdy się śmiał my "aktorzy"i wszystkie klasy.  Jestem na telefonie i już mnie palce od pisania bolą..             
Znowu zawitał śnieg.. I mam tu jeszcze zdjęcie  z pokazu jakiejś samoobrony.
Jutro już szkoła i sprawdzian z wosu . Miłego dnia ! :-)






Jutro już szkoła i sprawdzian z wosu . Miłego dnia ! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz