czwartek, 21 lutego 2013

Męczący dzień

Hej!;) .
Dzisiaj był strasznie męczący dzień.. Miałam 7 lekcji i do tego kartkówka z wosu. W sumie jedna dobra wiadomość,że około miesiąca nie będę miała fizyki. Pani jakiś wypadek miała. Po 7 lekcji miałam iść napisać sprawdzian, a teraz nie wiem kiedy to nadrobie. Przynajmniej jutro nie będzie kartkówki z zadań z fizyki. Po napisaniu miałam iść poczekać za koleżanką na chórku więc poszłam od razu.Po 15 dopiero wyszłyśmy ze szkoły i poszłyśmy do niej . O 16.30 wyszłam od niej na korepetycje a około 18 byłam w domu. Jutro mam sprawdzian z matematyki z układów równań,więc wypadało by się trochę poduczyć. Wyjątkowo chyba pójdę szybko spać,jestem strasznie zmęczona..  Miłego jutrzejszego dnia! :-) bo jutro piąteczek i weekend!;-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz