sobota, 2 marca 2013

Dzień uważam za udany !

Hej !
Ehh,nie opisywałam kilku dni bo nie miałam za bardzo o czym pisać ; o .
A dziś? Dziś był świetny dzień . Chciałam dodać post z miejsca gdzie byłam,ale niestety jakiś błąd był.Wybrałam się z przyjaciółmi do kina w Poznaniu. Na komedię romantyczną pt."Daje nam rok" świetny film troszkę marudziłam,że będzie nudny,ale jednak zmieniłam po chwili zdanie..Niestety na pociąg do domu się nie załapaliśmy,gdyż film skończył się o 17:27 około a pociąg był na 17:33 .Następny pociąg nasz był o 20:53 ; o . Jeszcze drobne problemy z biletami były,ale daliśmy radę. Przez ten czas do tej 21 chodziliśmy po Starym Browarze i poszliśmy na Stary Rynek. Właśnie wróciłam do domu strasznie zmęczona,ale opłacało się czekać do tej 21 .Wiele wrażeń :)
Jutro odsypiam !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz