wtorek, 5 marca 2013

Udany dzień

Cześć!
Dzisiejszy dzień minął bardzo pozytywnie.Oczywiście powitał mnie piękny poranek.Dziś na matematyce było dwojako z jednej strony dobrze a z drugiej strony źle bo było chyba może z 5 ocen pozytywnych ze sprawdzianu a reszta jedynki na 31 osób w klasie.Na chemii był dalszy ciąg przedstawiania projektów na temat wody. Niestety na wf, musieliśmy marznąć i grać w szachy,ale z jednej strony było fajnie bo patrzyliśmy chwile z góry jak chłopacy na sali mają wf. Jak pani szła to od razu wracałyśmy do salki i nas potem wyzywała..Zamiast niemieckiego mieliśmy świetlice,pech trafił,że musiałyśmy siedzieć na jakimś wykładzie czy coś w tym stylu dla 3 klas na temat szkoły po gimnazjalnej.
Już po lekcjach poszłam na dodatkową matematykę poprawić kartkówkę i o dziwo dostałam
z niej 4.
Czeka mnie jeszcze jedna kartkówka do poprawienia oraz praca klasowa.Po napisanej kartkówce byłam jeszcze z przyjaciółką w Rossmanie.Jutro raczej nie pójdę do szkoły,bo idę do okulisty..W sumie trochę mi się nie opłaca iść,bo nawet nie wiem jak to długo wszystko potrwa. Z racji tego,że nie idę do szkoły będę musiała sprawdzian z geografii napisać w innym terminie a wolałabym od razu.
Teraz czeka mnie odrobienie lekcji :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz