środa, 8 maja 2013

Ciepły dzień,a nawet trochę za ciepły

Witam!                                               
Dziś dzień był bardzo gorący a zarazem męczący. Na geografi był sprawdzian na,którym zostałam, przyłapana na ściąganiu jednego pytania. Pani podeszła zabrała mi moją pomoc naukową,że tak powiem i powiedziała,że trochę mi obniży tamto co tam jest. Nie zabrała mi kartki,pozwoliła mi dalej pisać i jakoś specjalnie zła nie była. Na zajęciach artystycznych rysowaliśmy na odrysowanej postaci projekt stroju wiosennego. Akurat ten temat mi się podobał, pani oceniła mój dworek polski i dostałam 4, bo były inne okna niż miały być i nie było kolumn. Za to 7 i 8 lekcja wf była najgorsza. Poszłyśmy ćwiczyć na orlik.w tej gorączce biegałyśmy a później ćwiczyłyśmy skok w dal. Jutro kartkówka z niemieckiego,bo pani zgubiła nasze kartkówki i piszemy jeszcze raz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz