czwartek, 13 czerwca 2013

Ciepełkoo

Hej !
Poranek zapowiadał się bardzo dobrze . Ostatnie dni są bardzo ciepłe, chyba nawet bym powiedziała aż za bardzo ciepłe.  stałam wcześnie,aby iść poprawić chemie z kwasów a się okazało,że już nie muszę bo jednak pani mi dała tą trójkę na koniec :)
Lekcje minęły mi bardzo szybko i sprawnie. O dziwo nawet dużo osób dzisiaj było w szkole . 
W sumie to ja już żyje wakacjami, a nie szkołą !
Przed korepetycjami pomagałam tacie malować kotłownię a potem o  17 pojechałam rowerem na korepetycje, na którym połowę lekcji przegadałam z panią, bo w sumie nie było co przerabiać. 
Pod wieczór zrobiłam sobie koktajl z truskawek :), a potem pojechałam z tatą zawieść wiśnie do mojego brata dziewczyny .Jutro już koniec tygodnia. Niedługo wakacje !
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz