środa, 5 czerwca 2013

Great day

                                                         Siemanko!
       Rano poszłam poprawić pracę klasową z niemieckiego i poprawiłam ją na 4- i mam 3 na koniec. Dziś także dostałam wiele innych świetnych ocen. 5 z kartkówki z angielskiego, z wf za stanie na rękach i wygraną w siatkówkę. Na geografii robiliśmy zadania więc pani nie pytała z mapy a i tak już nie zdąrzy mnie odpytać, bo jedziemy na wycieczkę a potem wystawianie ocen ^^
Dziś mam strasznie mało czasu.. za dużo wszystkiego jak na tydzień. Musiałam napisać CV i list motywacyjny na wos. Pouczyć się na historię i niemiecki .
Po lekcjach z tatą poszłam do sklepu z nadzieją,że może mi się przyfarci i jednak znajdę jakieś buty.  Akurat mi się udało i znalazłam świetne buty :)  Po drodze odebraliśmy zdjęcia z prześwietlenia, i niestety widać na nim,że mam krzywy kręgosłup.. teraz czeka mnie ortopeda.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz