piątek, 28 czerwca 2013

Ostatnie kilka dni

Hej !
Nie dodawałam postów,bo nie miałam za bardzo jak . Internet mi w telefonie nie działa, a niestety przez kabel nie mogę przesłać zdjęć. Wczoraj wymyśliłam sposób,którym będę mogła się posłużyć by zgrać zdjęcia, a mianowicie wzięłam taty telefon i działa!
Kilka ostatnich dni było na bazie 4 lekcji. Strasznie mało osób było, ale cóż się dziwić.. Lekcje mijały bardzo szybko. Przez trzy dni padał non stop deszcz... po prostu jakaś masakra. Na lekcjach w prawdzie siedzieliśmy i nic nie robiliśmy.


Wczoraj koło 15 pojechałam rowerem do brata. Akurat się złożyło,że była mojego brata dziewczyny siostra z dzieckiem. Jak zobaczyłam Julkę,która jest podobno w zerówce i ma włosy prawie do tyłka to się zgasiłam.. Świetne blond długie włoski ! :). Po południu poszliśmy wszyscy na spacer. A pod wieczór wykąpałam mojego bratanka, a potem robiłam a przynajmniej próbowałam Julce zrobić dobieranego warkoczyka. W domu byłam koło 22.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz