piątek, 4 października 2013

Funny Friday

 Cześć !
Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do bardzo zabawnego . W szkole non stop się śmiałam, dziś miałam świetny humor !  Co chwile z kimś jakieś zaczepki, albo powód do śmiania . Z kartkówki z angielskiego dostałam 5, a z matematyki z nie zapowiedzianej wczorajszej, na którą nic prawie nie umiałam 3 :)  
Na 3 lekcji poszliśmy do świetlicy wszyscy, bo przyjechali jacyś ludzie i gadali o jakiejś grze bankowej, ogólnie naciąganie na kasę itp .Lekcje jako szybko zleciały .
Co dziennie jest strasznie zimno, ja nie wiem co się z tą pogodą dzieje . Po lekcjach poszłam z Martyną skserować materiał na biologię, mam tydzień do nauki a jest chyba z 20 dużych kartek.. powodzenia sobie życzę . Jak wracałyśmy przez miasto, widziałyśmy naszą wychowawczynię i chciałyśmy ją dogonić, ale się nie udało . Postanowiłyśmy zadzwonić, by sprawdzić czy odbierze . Pogadałam z nią chwile a potem spotkałyśmy się w sklepie Piotr i Paweł :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz