czwartek, 3 października 2013

A normal day

No hej .
Dzisiaj poprawiałam sprawdzian z biblii z polskiego, już nie mam jedynki i mam 3 . Niby 3 to mało, ale na trójkę trzeba już coś wiedzieć! Zawsze lepiej patrzy się na 3 niż na 1 ;)
Zamiast zajęć artystycznych było WDŻ z panią dyrektor, pani dyrektor wolała nas posłuchać jak się śmialiśmy z wszystkiego  niżeli prowadzić lekcje . Powiedziała,że mamy wesołą klasę :)) . Na matematyce mieliśmy takie małe suprise.. Wchodzimy do klasy siadamy, dzień dobry itp a nagle pani do nas : " to piszemy temat lekcji i wyciągamy karteczki, przypominamy sobie proporcje i procenty!". Wszyscy tacy zdziwieni.. zadania były z książki, na szczęście wczoraj je liczyłam więc napisałam wszystko, ale nie jestem pewna czy wszystko jest ok . Liczę chociaż na 3, ale chciałabym 4 .
Dziś również byłam na korepetycjach po południu . Jutro kartkówka z angielskiego ze słówek, zobaczymy jak mi pójdzie ^^ .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz