środa, 30 października 2013

Very positive!

Cześć .
Dzień bardzo pozytywny ! Chłodny poranek, lecz to nie popsuło mi dnia . Na matematyce pani powiedziała,że nie będzie wpisywać ocen, ale musimy spodziewać się takich kartkówek i dopracować czego nie umieliśmy na kartkówce zrobić . W dodatku oddałam dodatkowe zadania na ocenę, oczywiście nie wszyscy je mieli i dostali jedynkę :p .  Na historii pani mnie wzięła do odpowiedzi, na szczęście pamiętałam coś z lekcji i dostałam 4 .  Na polskim pani oddawała zaległe sprawdziany i plany rozprawek + był sprawdzian ze środków stylistycznych . Ze sprawdzianu dostałam niestety 2, a miałabym 3 gdybym napisała wstęp i zakończenie eh ! Z planu rozprawki 4-, a na sprawdzianie poszło mi tak średnio .

Na wf graliśmy w kosza z drugą klasą . Pani tak w nas wierzy,że powiedziała że nie zdziwi się jak nas tamte dziewczyny ograją . Z początku średnio nam szło, pod koniec ładnie nadrobiłyśmy i wygrałyśmy .
Na EBD cały czas się śmiałam, bo Eryk mnie non stop rozpraszał na lekcji i się nie mogłam skupić, bo się śmiałam :d .
Po lekcjach poszłam na dodatkową biologię z Oliwią i poprawiłam z jedynki kartkówkę na 5- .  Potem poszłam kawałek w stronę mojej siostry i poszłam do niej na herbatkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz