niedziela, 1 grudnia 2013

Piątkowe andrzejki klasowe

Hej!
Trochę opóźnienie, bo nie miałam wcześniej zdjęć jakichkolwiek :c .

Ogólnie to miałam na to nie iść, ale w ostateczności poszłam .
Siedzieliśmy w klasie przez jakieś półgodziny, wróżyliśmy itp.. Było z 15 osób .  Po jakimś czasie kilka osób poszło do domu a reszta poszła do pizzerni razem z panią .  Niestety na nasz pech
było dosyć dużo ludzi w środku, więc poszliśmy na dwór usiąść pod zadaszeniem . Dobrze,że poszliśmy tam, bo byśmy w środku robili za duży hałas . Zjedliśmy, pogadaliśmy i poszliśmy odprowadzić panią do domu . Potem 2-3 osoby znów poszły a ja z resztą poszłam na Łazienki . Po jakimś czasie znów 2 osoby poszły i ostatecznie zostało na Łazienkach z 6 osób mniej więcej .
Potem poszliśmy na spacer na basen i znów kilka osób poszło . Gdy siedzieliśmy już na basenie byłam z Bogusią, Emilią, Piotrem i Gracjanem . Siedzieliśmy tam prawie do 22 .
Ogólnie to było bardzo fajnie i wesoło ! :)

        





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz