czwartek, 5 grudnia 2013

Poznań

Hej!
Uff ciężki dzień.. Jestem przeziębiona a do tego musiałam jechać do Poznania do laryngologa . Przynajmniej sobie trochę dłużej rano pospałam .
Lekarz mnie dosyć szybko przyjął . Po wyjściu z gabinetu strasznie czułe miałam ucho, wszystko strasznie głośno słyszałam aż mi dziwnie było . Nie miałam sił aby chodzić Browarze, ale w ostateczności poszliśmy z tatą zobaczyć co ciekawego jest w nowej galerii . Browar czy Plaza chowają się przy City Center, bo tam nie idzie się zgubić! W środku jak i na zewnątrz jest bardzo pięknie, kolorowo i w ogóle SZOK! W pewnym punkcie w galerii zamieścili dosyć ciekawą fontannę !
W domu byłam szybciej niż zwykle, bodajże koło 15 . Będąc już na miejscu pojechałam jeszcze z tatą do miasta i przy okazji tata kupił mi fajne kapciuszki do chodzenia w domu <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz