środa, 4 grudnia 2013

XI Powiatowy Festiwal Nauk Przyrodniczych w Rogoźnie

Cześć!
Ohh męczący i bardzo aktywny dziś dzień przeżyłam . Rano wstąpiłam po Martynę i poszłyśmy razem na zbiórkę do szkoły . Koło 8 pojechaliśmy autobusem z wszystkimi do Rogoźna na festiwal .
Gdy dotarliśmy zostawiliśmy swoje rzeczy potrzebne do doświadczeń na sali gimnastycznej, której się odbywały te doświadczenia . Następnie poszliśmy do Centrum Kultury i tam było otwarcie festiwalu, przemówienia, występy m.in śpiewane i odgrywane role, przecięcie wstęgi itp . Dodatkowym punktem było to,że uczniowie ze szkoły gastronomicznej w Objezierzu . Robili różne przysmaki, które udało mi się kilka razy spróbować . W sumie wszystko spróbowałam oprócz lodów z sokiem z limonki . Ogólnie bardzo dobre przysmaki !

Po punkcie w Centrum poszliśmy z powrotem na salę, gdzie każdy miał się przygotować do doświadczeń . Dosyć długo te doświadczenia trwały . Kilka osób poznałam i patrzyłam co przygotowali inni ciekawego .
Ogólnie było koło 260 uczniów, koło 40 nauczycieli, i 30 gości ... Cała hala była zapełniona, prawie nie można było jak przejść..
Koło 14 było ogłoszenie wyników i rozdanie nagród, a potem sprzątaliśmy nasze stanowiska . Cześć osób się już rozeszło i kilka grup zostało . Akurat moja szkoła musiała czekać półtorej a może i więcej godziny na autobus, więc w końcu wpadliśmy na pomysł aby grać w butelkę " prawda czy wyzwanie" . Powiem szczerze, że było bardzo zabawnie !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz