czwartek, 9 stycznia 2014

Hard working

Cześć!
Ahh, dzisiaj jestem kompletnie zmęczona . Sprawdzian z chemii był straszny, aż wole nie myśleć co dostanę. Dziś dostałam 4+ z odpowiedzi z historii, bo się zgłosiłam :)
Dziś znów lekcje dosyć szybko mi zleciały, chodź nie powiem lekcje luźne nie były .
Na EDB większość osób z klasy uzupełniało ćwiczenia, bo pani zabierała na końcu lekcji . Oczywiście wiele nie zrobiłam, bo Piotrek mnie rozpraszał całą lekcje . Zamiast robić zadania to co chwilę się śmiałam :C
Po szkole poszłam na rynek po mamę, a potem poszłam z nią do miasta .
W domu robiłam rysunek na artystyczne dla Piotra, trochę się namęczyłam, ale skończyłam . No i oczywiście było dużo pisania życie i twórczość Pabla Picasso oraz musiałam opisać jedno z jego dzieł, i zrobić zaległą krzyżówkę . RĘKA MI ODPADA! :( A jutro czeka mnie kartkóweczka z angielskiego .

Taka mała ciekawostka . W styczniu miały być próbne testy dla 3 gimnazjum, lecz zostały odwołane co mnie bardzo cieszy ! Niestety jest również zła strona.. Nasza szkoła postanowiła i tak zrobić sobie z wszystkich przedmiotów testy . Yeey !




1 komentarz: