niedziela, 2 lutego 2014

Smiling with Gosia

No hej !
Dziś niedziela, czuje się jakbym jutro miała iść do szkoły : O Rano poszłam z tatą po kościele, a potem do brata . Brat kupił takie fajne babeczki z stworkami np Elmo, albo Cookie monster . Żal mi było ich próbować, lecz nie mogłam się oprzeć.. Były strasznie słodkie! Ale ślicznie wyglądały *.*
Po popołudniu mama szła do cioci, więc poszłam z nią, bo umówiłam się z Gośką . Dziś o dziwo nie było aż tak zimno, więc dosyć przyjemnie się szło .
Z Gosią dosyć wesoło było . Przy okazji robiłam jej paznokcie w stylu "francuskie manicure"
Kiedy mama wracała od cioci podeszła po mnie i szłyśmy razem do domu, przy okazji ciocia nas kawałek odprowadziła .






1 komentarz:

  1. super!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń