czwartek, 20 marca 2014

Popołudniowa jazda na rolkach

Hej!
Ostatnio jakoś nie mam co pisać.. rutyna, szkoła, dom, nauka, i tak dalej.. W sumie im bliżej testów tym mniej się uczę, bo po prostu mnie się nie chce :c 
Dziś poszłam z tatą i Filipem na spacer. W ostatnim momencie pomyślałam, aby wziąć rolki i pojeździć. Niestety te rolki co mam, są dosyć stare więc nie są dobrze dopasowane i źle mi się jeździ. Na Wielkanoc dostanę nowe i wtedy będę mogła śmigać ! :) 
Dziś jeździłam trochę długo jak na pierwszy raz po jakimś obszernym czasie. Ani razu się nie wywaliłam jestem z siebie dumna ;3


Jutro jest pierwszy dzień wiosny a zarazem dzień wagarowicza. Jestem ciekawa ile osób będzie w szkole.. Jeszcze do tego sprawdzian mam z geografii. Mam taką cichutką nadzieję,że jednak uda nam się go w jakiś sposób ominąć.. Miejmy nadzieję,bo prawie nic nie umiem :(

2 komentarze:

  1. uwielbiam jazdę na rolkach :))

    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam jeżdzac na rolkach! :P

    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń