poniedziałek, 8 września 2014

First week of school behind us

Pierwszy tydzień na nowo rozpoczętej szkoły już za nami.. Już leci drugi tydzień i mam nadzieję,że będzie taki szybki jak ten pierwszy.
Pogoda na szczęście troszkę się polepszyła,bo przez ostatni czas było bardzo deszczowo..

Znów zaczynają się znowu kartkówki, sprawdziany itp..Czeka wszystkich bezustanna nauka :c
Ja akurat mam o tyle dobrze,że niektóre przedmioty przychodzą mi z łatwością, gdyż jestem w technikum o kierunku gastronomicznym.
Dziś po raz pierwszy miałam praktyki. Przez 5 godzin było ogólne omówienie zasad bhp, oprowadzenie po pracowni itp.
Dostaliśmy tak zwane "kitelki", czyli ubiór do pracy w pracowni gastronomicznej. Jedynie co musimy sami dokupić to zapaski(fartuchy) i nakrycie na głowę:)




2 komentarze:

  1. zazdroszczę Ci tych praktyk , pewnie nauczysz sie wielu ciekawych rzeczy ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju pięknie wyszłaś na tych zdjęciu! No i powodzenie w szkole! Szybko Ci minie :))

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń