piątek, 22 marca 2013

Trochę słońca?

Hej !
Dzisiejszy dzień zleciał bardzo szybko.
Rano już zaczęło wychodzić słoneczko,są postępy ! :) . Słyszałam,że w poniedziałek ma być podobno -17 stopni. Nie jestem pewna czy to jest prawda, miejmy nadzieję,że nie :)
Na histori zgłosiłam się do odpowiedzi aby poprawić jedną jedynkę i dostałam 4+ . Świetny początek dnia .

Na polskim pani niestety nie poprawiła naszych kartkówek jeszcze, ale jestem w nadziei,że będzie dobra ocena. Niestety fizyka to chyba była nagorsza dziś lekcja...Znowu pełno liczenia i zadań. Pani oddawała kartkówki i muszę to poprawić. Ale za to matematyka ? Matematyka dziś znowu była wesoła.
Około 13 pojechałam z tatą do miasta. Kupiłam fajną czarną bluzkę z obrazkiem i napisem Gangnam Style i spodnie dresowe. Nie noszę spodni dresowych ale jakoś miałam ochotę od dawna je kupić .

Jutro sobota :) Prawdopodobnie jutro idę do siostry ..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz