piątek, 15 marca 2013

Zajęty cały dzień .

Dobry wieczór!

Dziś dzień był wspaniały. W szkole 4 lekcje, a ostatnia matematyka najlepsza.
Na matematyce Pani zadawała nam różne zagadki coś w tym stylu:"Jeśli przedwczorajsze jutro wypada w środę,to jaki dzień tygodnia będzie po jutrze?",albo "Lew jest głupi" Zebra mówi: to nie ja, lew mówi: kto to zrobił?, małpa mówi: to hiena, hiena mówi: małpa kłamie"-Tylko jedno z podejrzanych zwierząt mówi prawdę.Czy znasz odpowiedź na pytanie lwa?. Takie zadania na logikę. Potem pani podeszła do kolegi i poklepała go po plecach i zapytała czemu nie ma notatek wszystkich. Mój inny kolega zaczął panią naśladować i się śmiać. A pani mówi do tego co go klepała: widzisz,twój kolega ci zazdrości bo aż buzie wykrzywia idę teraz jego poklepać". Podeszła do niego i zaczęła do za uszy ciągnąć, i że nie ma linijki ale fiutki na ławce rysuje : O .

Cała klasa zaczęła się śmiać. A to prawdopodobnie nie on zrobił .

Po lekcjach pojechałam z tatą do Denar'u pokupywać różne rzeczy . 
Potem pojechaliśmy do Piotra i Pawła .
Dostałam od taty ładny kubeczek z owieczką :) Kupiłam świeczki o zapachu białej czekolady : O

fajny mają zapach, nie za mocny wręcz idealny :)






Od około 15 do około 21 spędziłam świetny wieczór :)
Jednak jestem trochę zmęczona i śpiąca po całym tygodniu szkoły,ale da się przeżyć .
Niedługo wybieram się spać.

Jutro wybieram się z przyjaciółką rano do fryzjera. Niestety muszę podciąć trochę moje włosy,gdyż są zniszczone. Zakupiłam się już w dobry szampon do włosów oraz odżywkę i mam nadzieję,że będą teraz w lepszym stanie! Boje się aby fryzjerka nie podcięła mi za dużo.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz