czwartek, 30 maja 2013

Burza

                                                   Cześć !
   Wczoraj w prawdzie zapomniałam napisać post,ale w sumie nic takiego się nie zdarzyło. Wczoraj przeżyłam fajny dzień nie narzekam.
Dzisiejszy dzień spędziłam również świetnie, pomijając pogodę a mam na myśli burzę... bo troszkę pokrzyżowała mi plany a zarazem się jej boję . Koło 14 pojechałam do brata. Pomógł mi w sumie nie w instalacji tylko w zrobieniu pewnych gier. Niestety dziś znowu zaczęło padać i to mocno, a potem zaczęła się burza no w sumie,która trwa do teraz. Do domu pojechałam dopiero około 20, bo niestety nie udało mi się wcześniej wyjechać rowerem, bo mocno padało..Na szczęście jak jechałam do chwilowo nie padało.
Mimo,że boję się panicznie burzy lubię oglądać pioruny. Akurat zdarzyło mi się kilka razy spojrzeć jak ładnie niebo rozświetliło :)


                                           troszkę rozmazane,robiłam w pośpiechu bo zaczęło padać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz