piątek, 17 maja 2013

Idealny piątek !

Hej ! :)
Dzisiaj tak jak pisałam wcześniej był konkurs. Mieliśmy dwie pierwsze lekcje z panią wychowawczynią i całe dwie przegadaliśmy. Następnie były zajęcia artystyczne i dokańczaliśmy na sylwetce strój wiosenny, za który dostałam 5 i praca wisi w klasie :) . Ostatnia lekcja przeminęła bardzo sprawnie, mianowicie mieliśmy lekcje z panią pedagog i oglądaliśmy film na bazie palenia papierosów.9 osób było na konkursie, a tylko 8 było w klasie na lekcjach:).
Po szkole poszłam do siostry, chodziliśmy po mieście i wgl.. Po drodze mama z tatą jechali od babci więc zabrali mnie do domu. Później trochę leżałam na podwórku na leżaku i odpoczywałam. A wieczorem pojechałam z mamą na rower :)
W weekend będę musiała troszkę się pouczyć, ponieważ od poniedziałku cały tydzień jest zawalony sprawdzianami i kartkówkami .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz