sobota, 15 czerwca 2013

Chorągiew

Cześć !
Dzisiejszy dzień w sumie zaczęłam bardzo wcześnie niż myślałam. Wstałam około 10,co było dla mnie cudem bo zazwyczaj w dni wolne wstaje koło 12.
Po południu brałam się za robienie chorągwi na projekt(konkurs) w szkole "Na rycerskim zamku",który będzie w poniedziałek zamiast lekcji . O ile się nie mylę mają to być tylko 4 czy tam 5 lekcji . Trochę długo się nad tym męczyłam.. malowałam farbkami, spray'em, wycinałam szablon, i jeszcze przyszywałam.. Więc to nie jest tak prosto jak się wydaje. Na samym końcu kolega mi napisał,że to miały być na tym kolory średniowieczne. Oczywiście moja wychowawczyni mi o tym nie powiedziała, ale po skończeniu to zrobiłam coś w kolorze szarym, ciemno zielonym i brązowym . Myślę,że to nie wygląda aż tak źle.

W sumie to już jest w poniedziałek a mało co mamy zrobione. Tarcze nawet nie wiem czy ktoś zrobił, chorągwie już mamy, scenka średniowieczna w ogóle nie była ćwiczona, kodeks ucznia to akurat jest..
Moja pani zazwyczaj informuje nas kilka dni przed tym :) . We wtorek jest konkurs z fizyki doświadczalny, w którym biorę udział z ciekawości a zarazem chciałam brać udział w tym ze względu na oceny, ale niestety..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz