poniedziałek, 3 czerwca 2013

Motywacja do ćwiczeń

                                                                 Hej !
          Na historii udało nam się nie pisać kartkówki z wojen,gdyż zagadaliśmy panią co do wycieczki. Niestety była lekka zmiana planów. Tak samo jak i na matematyce większość czasu przegadaliśmy na temat wycieczki. Z geografii pani dziś pytała każdego z orientacji na mapie,akurat mi się udało też narazie nie odpowiadać. Na biologi pani zapowiedziała kartkówkę na następny tydzień a połowy klasy nie będzie,bo jedziemy na wycieczkę !

          Po lekcjach poszłam do Martyny. W niektórych momentach tak ją rozśmieszyłam,że aż się biedaczka rozpłakała ze śmiechu :). Po powrocie do domu pisałam z Martyną i podesłała mi kilka linków. Podejmujemy się robienia brzuszków i przysiadów codziennie przez określony czas. Za miesiąc już powinnam widzieć jakiekolwiek efekty,mam nadzieję,że wytrwam do końca ::)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz