sobota, 1 czerwca 2013

Roczek Gabrysi

                                                             Cześć znowu !
                Niedawno właśnie wróciłam od mojej siostry, bo jej córeczka miała roczek. Koło 17 tam pojechałam z rodzicami. W sumie było nawet fajnie. Mojej siostrze świetnie udał się torcik w kształcie zamku, niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Potem Gabi wybierała pomiędzy książeczką, różańcem,kasą,obrączką a kieliszkiem. Najpierw wzięła książeczkę a potem kase na końcu wzięła kieliszek.
Różne ciekawe smakołyki były no i grill. Przyznam szczerze,że jestem troszkę zmęczona ;c. Mam nadzieję,że jutro się wyśpię.

A no i w sumie rano Martyna ode mnie poszła. Koło 11 odprowadziłam ją rowerem. Zdąrzyła mnie rano wygilgać na łożku aż piszczałam..A później poszłam jeszcze z mamą na działkę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz