sobota, 22 czerwca 2013

Wczorajszy koncert

Cześć !
Wczoraj byłam zbyt zmęczona,aby opisać wczorajszy dzień. Koło 17:15 pojechałam do Martyny,bo szliśmy z Oskarem na targowisko, bo był koncert z Liberem i Natalią Szroeder, Mateuszem Mijalem oraz na początku jeszcze grał zespół InoRos, a później był zespół Luxtorpeda lecz niestety nie miałam okazji ich posłuchać. Na początku było mało ludzi, ale potem ludzi zaczęli dochodzić i w końcu całe targowisko było zapełnione. W sumie tak patrząc myślałam,że nie będzie aż tak dużo ludzi,ale Liber stał się sławny,także było fajnie.Większość ludzi na samym początku się nudziła, ale kiedy Liber zaśpiewał pierwszy raz "Czyste szaleństwo" ludzie zaczęli się bawić :)

Liber zaśpiewał kilka piosenek ze swoją drużyną z Bitwy na głosy, w sumie nie byli wszyscy,ale było 8 osób
Mateusz śpiewał z Liberem "Winny", a potem sam dwie piosenki "Niech się ludzie śmieją, "Coś na później" na dodatek jeszcze "Ai se eu te pego". Natalia śpiewała swoją piosenkę "Jane", dwie znane piosenki z Liberem "Wszystko na raz" i "Nie patrzę w dół" oraz dodatkowo piosenkę Rihanny "Man down".
Był konkurs na ulubiona piosenkę Libera, i 5 osób wygrało płyty + dziewczyny buziaka od Libera. Chciałam iść z Martyną,ale jakoś nie poszłyśmy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz