środa, 3 lipca 2013

Day with Martyna

Hej !
Pogoda dziś była świetna. W końcu nie padało. Późnym popołudniem przyjechała rowerem do mnie Martyna. Nie chciało mi się zbytnio jechać na rower więc postanowiłyśmy posiedzieć na leżakach na dworze. Piłyśmy koktajl z truskawek zrobiony przeze mnie,jadłyśmy lody i rozmawiałyśmy.

Pod wieczór koło 20 pojechałyśmy na rower na Słonawy. Zrobiłyśmy jedno kółko po czym stwierdziłyśmy,że jedziemy jeszcze raz. Źle zrobiłam,że wzięłam długie spodnie, bo było mi troszkę za ciepło.
Jak jechałyśmy już z powrotem to mijający nas chłopacy powiedzieli do nas coś w stylu :" co tam malinki? " a kawałek dalej jacyś inni na motorze: " 'hello samanty" WTF?! . Czy ludzie nie mają serio co robić ? ;pp
   Tak czy inaczej dzień spędziłam świetnie.. Tegoroczne wakacje będą udane <3 !




                                                            kamerkowe z rana :)
                                                                   (troche rozświetliło)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz