sobota, 13 lipca 2013

Przyjemny dzień

Hej !
Dzisiejszy dzień mnie nie co zaskoczył.. Przez cały dzień nic nie padało i byłam z tego zadowolona. Rano po ogarnięciu się, poszłam znowu pojeździć rolkami.W pewnym momencie miałam zachwianie równowagi i sobie potem odpuściłam dalsze jeżdżenie. Koło południa graliśmy w gry planszowe, i zostałam ograna we warcaby.
Po południu poszłam z Mirkiem na spacer z moim psem, na polankę. Podkusiło mnie, aby ść z psem do wody. Były trochę duże prądy i myślałam,że nie da rady podpłynąć. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze. Po przyjściu ze spaceru troszkę mojego psa wyczesałam.
Później poszliśmy na chatrulette i trollowaliśmy ludzi, tańczyliśmy i ogólnie się wygłupialiśmy :). Jutro Mirek wyjeżdża do domu, bo niestety różne okoliczności nie pozwalają aby został dłużej. Jest plan,że przyjedzie jeszcze we wakacje a to czy się to uda to zobaczymy. Muszę wstać jutro co najmniej o piątej. Będę musiała sobie kilka filmów przygotować, bo rano jak wrócę to już na pewno nie zasnę.
Mamy jeszcze zamiar jeszcze obejrzeć "Kronikę opętania" .











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz