poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Film "Poznaj mojego tate" - dzień spędzony z Pauliną

Cześć!
Aktualnie jestem u Pauliny, i znalazłam chwilę aby dodać wpis . A mianowicie popołudniu pojechałam do niej rowerkiem... Prawdopodobnie zostanę tu około 3 dni :) . Dzień spędziłam fajnie . Byłyśmy w denarze i chińskim markecie . Paulina kupiła sobie balsam do ciała, który pachnie czekoladą.. Pyszny zapach :) . W chińskim markecie trochę było zamieszania. Paulina chciała kupić jakiś kuferek, przy kasie okazało się,że kosztuje 29 zł. O,o . Wcześniej kupiła taki sam tylko,że większy i kupiła go za 19 zł. . Okazało się,że ceny były podmienione i tak serio to on nie kosztował tyle :))... Ale no cóż za późno już. Tak czy inaczej kupiła ten kuferek tyle,że za 20 zł :) .
Późnym wieczorem zaczęłyśmy z Pauliną i jej bratem oraz jego dziewczyną oglądać film "Poznaj mojego tate" . Po jakimś czasie dołączyła do nas Pauli mama . W sumie nie miałam okazji tego oglądać, a jeśli oglądałam to w ogóle tego nie pamiętam. Tak czy siak, film był śmieszny . Przynajmniej wieczór nie był nudny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz