sobota, 10 sierpnia 2013

Małe zakupy z tatą

No hej po raz drugi ;)
Rano wstałam koło 8, i pojechałam z tatą do miasta . Musiałam pokupywać niektóre rzeczy do szkoły i owijki na książki . Kiedy miałam zakładaną tapetę w pokoju, miałam pewien pomysł . Niestety na razie zrealizowanie go, jest trochę ciężką rzeczą . Dziś kupiłam co do tego pomysłu już 3 koszyczki i świeczki. Mam zamiar kupić jeszcze jedną dużą ramkę i tam włożę krajobraz jakiś z puzzli. Dokupię jeszcze duże świeczki, i pudełka kartonowe. Powkładam nie potrzebne rzeczy do nich i będzie ok :) . Znalazłam wczoraj po sprzątaniu kurzu z szaf butelkę, którą robiłam z dekupaż'u, czarne dzwoneczki i niektóre porcelanowe rzeczy typu słoniki . Mam nadzieję,że to co chciałam mi wyjdzie;)).Wystarczy czasu i chęci do tego zrobienia. 
Kupiłam dziś dwa zapachy świeczek, z czego jeden tak dziwnie pachnie,że co chwile psikam.. chyba to jest cynamon z wanilią ? O.o . Oprócz świeczek kupiłam sobie nowy tusz do rzęs i cienie do powiek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz