środa, 11 września 2013

Niby zwyczajny dzień

Cześć!
Dzisiejszy dzień był w sumie taki jak każdy codziennie . Rano zimno jak i w sumie przez cały dzień .
Dziś na polskim mieliśmy sprawdzian z ortografii, ale konkretniej z uzasadnień . Regułki itp . Niby troszkę wczoraj przeczytałam stron na temat tych zasad, coś nie coś napisałam na tym sprawdzianie i liczę na 3 chociaż :) .
Reszta lekcji przeminęła nawet szybko . Na wf zamiast biegać na spint'a 2 okrążenia to ja sobie szłam z Martyną, bo będę mieć zwolnienie z biegów. Co jak co troszkę pobiegałam na wf. Po biegach, graliśmy w siatkówkę . Średnio nam to poszło, ale przynajmniej się pośmiałyśmy .
Po skończonych lekcjach poszłam po rower do siostry i pojechałam na korepetycje . Jestem z siebie zadowolona, a w sumie to z pani korepetytorki,że potrafiła mi to wszystko wytłumaczyć od początku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz