wtorek, 3 września 2013

Pierwszy dzień "nauki" po dwu miesięcznej przerwie

Witam ;)
Dzisiejszy poranek zaczął się świetnie . Rano musiałam wstać niestety do szkoły . Szłam na drugą lekcje więc o 8:10 wyszłam z domu, i po drodze miałam się spotkać z Pawłem i iść z nim do szkoły . Odprowadził mnie do szkoły, a potem poszedł do swojej . Czas w szkole minął mi szybko . Wiktoria przyszła dopiero na 3 lekcje, wchodzi do klasy bez torby ani bez żadnej książki . Pani się pyta: gdzie masz torbę ?  a ona : no nie wzięłam, i w ogóle to zaspałam ale mam kartke ! . I takim oto sposobem musiałam jej pożyczyć kartkę, ale długopis miała O.o .
Lekcje miałam dziś do 14:05 . Mój plan na cały tydzień jest strasznie pogmatwany, codziennie matematyka... GOD WHY?!
Po szkole poszłam do siostry po klucz od garażu i poszłam potem na rynek dorobić sobie . Szła ze mną Wiktoria, a potem poszła na autobus . Spotkałam siostrę potem po drodze i poszłyśmy jeszcze do Rossman'a i kawałek mnie chciała odprowadzić, ale okazało się,że tata wpada do niej na kawę więc się wróciłyśmy . Tata wypił kawę, i potem poszłam z nim do apteki a następnie do sklepu po torbę do mnie, ale oczywiście już jej nie było.. Mam zamiar sobie kupić plecak, ale jeszcze nie jestem pewna czy ten mam wziąć czy inny . :( http://allegro.pl/25-plecak-szkolny-plecaki-nike-clasic-turf-625-i3490768806.html ) .


                                               Ahh, coś na wzmocnienie włosów :) . Reklamowane w telewizji . 
                                                            Jakaś nowość, zobaczymy czy się sprawdzi .



Dziś na całe szczęście nic jeszcze nie zadawali . Tylko praktycznie na każdej lekcji pisaliśmy to samo.. Regulamin . Pełno pisania, i na każdej lekcji to samo . Normalnie monotonne..
Od niemieckiego trafiła mi się znów nowa pani . Byłam zaskoczona, bo moje myśli zostały przekreślone .  Myślałam,że ta pani jest wredna jednak było zupełnie inaczej . To dopiero początek, wszystko się może zmienić.. Już twierdzę,że więcej się u niej nauczę niż u poprzedniej .
Musiałam się wieczorem spakować do szkoły . Czeka mnie jutro 7 godzin :((
Prawdopodobnie po szkole, jadę rowerem do Pauliny, bo jest po lekkiej nie groźnej operacji ;)


 POLECAM POSŁUCHAĆ TĄ OTO PIOSENKĘ, W SUMIE TO JEST COVER PIOSENKI "CAN'T HOLD US " . ŚWIETNE I POMYSŁOWE WYKONANIE .  :
                         http://www.youtube.com/watch?v=OglS3Q0Zxik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz