poniedziałek, 23 września 2013

Suprise and interesting day!

Hej !
Dzisiejszy dzień zapowiadał się strasznie nudno .. Sprawdzian z polskiego, i dwie kartkówki. Z diagnozującego z polskiego dostałam 3,  a z niemieckiego z kartkówki 4 , i jeszcze z polskiego z rozprawki 4 . Kartkówka z matematyki nie była taka zła, ale nie wiem jak mi poszło..
Po matematyce mieliśmy takie małe suprise.. Wychodzimy z klasy a tu Gabrysia! Przyjechała z Norwegi, wszyscy co z nią bardziej gadali tulili się do niej no spędziła z nami przerwę a potem poszła . Umówiliśmy się po lekcjach na 17 koło lodziarni" bajka " . Po lekcjach szłam jeszcze na dodatkową fizykę, bo jutro kartkówka.. pewnie ją poprawię ;) . Przed szkołą czekała na mnie siostra i poszłam z nią do  miasta . Potem poszłam do siostry i byłam u niej o 17 . Podeszłam po koleżankę i poszłyśmy na umówione miejsce .  Przywitaliśmy się z wszystkimi i czekaliśmy na Oskara i Martynę . Potem  wszyscy poszliśmy na Łazienki, Oliwia i Daniel wcześniej poszli . Widzieliśmy na łazienkach parę młodą robiącą zdjęcia . Potem Daniel do nas doszedł, i siedzieliśmy do koło 20 . Eryk i Daniel zmyli się wcześniej a reszta siedziała i słuchała mojego dłuugiego opowiadania .

Ten dzień był strasznie zakręcony, jednak świetnie go spędziłam! Cieszę się z tego dnia, tak wiele wspomnień będzie . A jutro niestety szkoła, i kartkówka.. :p






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz