czwartek, 17 października 2013

Gloomy day

Cześć !
Dzisiejszy dzień był dosyć ponury, ale już tak niestety będzie . Przez cały dzień było strasznie zimno, a popołudniu zaczęło padać . Ehh powiem w skrócie swój dzień, bo nawet nie mam sił go opisywać . W szkole zdobyłam oceny,z których jestem zadowolona w tym poprawiłam z odpowiedzi jedynkę z lektury . Dziś jeszcze był sprawdzian diagnozujący z chemii, niby banał ale ciężko było . Następny tydzień znów zawalony sprawdzianami i kartkówkami .. Zanim wyszłam ze szkoły zauważyłam,że pada.. i wtedy popsuł mi się humor . Gdy pada, to mi się w ogóle nic nie chce. Po skończonych lekcjach poszłam na korepetycje, wracając do domu znów zaczęło padać .


Pod wieczór wymyślałam,writing plan na angielski na temat aktora, ale ja wzięłam piosenkarza ;)
Jutro czeka mnie sprawdzian z lektury i wiem,że będzie na nim rozprawka..eh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz