piątek, 18 października 2013

Hard working friday

Witam!
Dzisiejszy dzień był dosyć chłodnym i ponurym dniem . Czas w szkole przeleciał mi bardzo szybko, może dlatego że dziś piątek ? :) Dostałam znów 5 za zadania domowe z geografii, oddałam również plan rozprawki z polskiego i writing plan z angielskiego .
Dziś był sprawdzian z lektury . Wybrałam 1 z 3 tematów a mianowicie, opisać zbrodnie Balladyny . Jestem w 3 klasie więc trzeba było mieć minimum 20 linijek, ja chyba zapisałam 35 .

Po lekcjach miałam iść na różaniec, lecz nawet nie miałam czasu . Przez około 2 tygodnie był remont u mnie na dole, tak więc pomogłam tacie wszystko posprzątać, wnieść różne tam rzeczy, umyłam okna itp.. Troszkę mi to czasu zajęło .  Miałam zamiar iść biegać, ale już mi się nie chciało .

 
 
Od wieczora zaczęłam ćwiczyć znów, trzymam dietę ! dwa razy w tygodniu zamierzam biegać . Z bieganiem nie będzie problemu, nie wiem jak ze słodyczami itp . Myślę,że jak będę chciała to dam radę! Bez niczego nie ma nic :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz