sobota, 19 października 2013

Saturday

Hej!
Dziś po południu zrobiłam ćwiczenia : Ewa Chodakowska- Skalpel . Są to ćwiczenia 40 minutowe, dużo wymagają przy tym czasu..Niestety są strasznie męczące, ale wytrwałam do końca . Oczywiście przed ćwiczeniami 8 minutowa rozgrzewka . Mam lekkie zakwasy na brzuchu i nogach . Będę ćwiczyć 3 razy w tygodniu, i dwa razy w tygodniu biegać.
Przed 14 pojechałam rowerem po mamę do pracy, i pojechałyśmy do miasta. Z racji,że prawie wszystkie sklepy już były zamknięte, to poszłyśmy do Pepco i Chińskiego marketu .
Po drodze jeszcze wstąpiłyśmy do mojej siostry, bo ostatnio zostawiła kurtkę i jej ją oddałam .

 
Jutro będę musiała poświecić się troszkę na naukę, bo w poniedziałek sprawdzian z matematyki i poprawiam sprawdzian z polskiego . Zobaczymy czy się czegoś nauczę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz