poniedziałek, 28 października 2013

I'm starting to like school a little bit more..:)

Hej !
Dzisiejszy dzień był troszkę deszczowy, ale i tak udany . Lekcje coś mi dziś długo zlatywały, za to przerwy jak błyskawica . Kolejny dzień, w którym się baardzo dużo śmiałam w szkole . Zaczynam lubić chodzenie do szkoły... Z poprawy ze stylistyki dostałam 4, i 5 z kartkówki z religii . Na matematyce pani oddawała pracę klasową, tak jak mówiłam 1+ , poprawię za tydzień . Ten sprawdzian wypadł dosyć słabo było ponad 12 jedynek, jedna 4 i jedna 5 , kilka trójek i dwójek.. Po prostu szok : O  .
Na wf mieliśmy ćwiczenia z kosza a potem godzinka w siatkówkę <3 .

Po południu zabrałam się za robienie dodatkowych zadań z matematyki na ocenę, i za dokończenie reakcji z chemii . Pod wieczór pojechałam na korepetycje . Godzina 17 a ciemno jakby była 23, do czego to dochodzi w tym świecie :cc
Przy okazji na religii dostałam obiecaną czekoladę od pana od religii , oczywiście podzieliłam się z klasą ;)

                           





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz